ADANA

Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi

Adana'da hava sıcaklığı 42, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterirken, bunaltıcı sıcak nedeniyle vatandaşlar parklar ve gölgelik alanlara akın etti. Kentte cadde ve sokaklar boş kalırken, vatandaşlar serinlemek için klimalı mekanları tercih etti.

Abone Ol

Adana'da hava sıcaklığı 42, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterirken, bunaltıcı sıcak nedeniyle vatandaşlar parklar ve gölgelik alanlara akın etti. Kentte cadde ve sokaklar boş kalırken, vatandaşlar serinlemek için klimalı mekanları tercih etti.

Adana, kent merkezinde termometreler 42 dereceyi, araç termometreleri ise 48 dereceyi gösterdi. Adanalılar gölge alanlarda serinlemeye çalıştı. Yüksek sıcaklık nedeniyle cadde ve sokaklar boş kaldı. Bunaltan sıcaklık nedeniyle sokak hayvanları da gölgeliklere gitti, kuşlar su birikintilerine girdi. Bazı kişiler de banklarda uyudu. Seyhan ilçesindeki Atatürk Parkı’nda gezintiye çıkan Ali Duran, “Havalar çok sıcak, nem de yüksek. Mecburen klimaların çalıştığı mağaza ve işletmelerde oturmayı tercih ediyoruz. Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin” diye konuştu.