• BIST 82.779
  • Altın 147,178
  • Dolar 3,7701
  • Euro 4,0274
  • Van : -5 °C

Vanlı isim Başbakan danışmanı oldu

Vanlı isim Başbakan danışmanı oldu
Ak Parti Genel Kurulu'nun ardından göreve gelen Binali Yıldır'ım yeni danışmanı tanıdık çıktı.

ŞEHRİVAN: ÖNDER ALTINAL

Ak Parti Genel Kurulunun ardında göreve gelen Binali Yıldır'ım danışmanı Vanlı isim oldu. Daha önce 2015 yıllarında Ak Parti milletvekiliği için aday olan Adnan İnanç Başbakan Binali Yıldırım'ın resmi danışmanı oldu. 

BAŞBAKAN'IN DANIŞMANI VANLI İSİM!

Hilal TV Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanı Adnan İnanç, Ak Parti Genel Kurulunun ardından Genel Başkan ve Türkiye Başbakanı olan Binali Yıldırım'ın danışmanı oldu. 2015 yılı Haziran seçimlerinde Ak Parti Van Milletvekili adayı olan İnanç listeye girememişti.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Kerem bayram
13 Aralık 2016 22:30
Sayın adnan ı amc beyi tanırız canda büyük aşiretlerden muhafazakâr olan şevi aşireti mensubu sayın muş alparslan üniverstesi kurucu rektör prof dr nihat inanç in amcası oğlu sayın van gençlik ve spor il başkanı nevzat inanç beyin de amcası oğlu inançların van için her şey yaptıkları projeleri belli bana hizmet veren değerlerin arkasında destekmolmaliyiz van gençlik spor il başkanı sayın nevzat inanç in bana katkıları sayın nihat bey ve adnan beyin bana çok faydaları olduğunu görmemek hayinlikt
hikmet akman
21 Kasım 2016 Pazartesi 11:22
11:22
yolun açık olsun rabbim yadımcınız olsun.
akman
21 Kasım 2016 Pazartesi 11:21
11:21
her ne olursan ol yine gel,boş verin şiaymış ve diyerlerini insan olun yeter,insanın nefsi imani kendi fıtratı düzgün olsun yeter.adnan bey iyi biri. adnan beyin aslı esaleti sütü temiz.iftira atanlara bir söz ..asıl şaşmaz bal kokmaz kokarsa yağ kokar onunda aslı cacıktır.
pazlı
21 Kasım 2016 Pazartesi 11:11
11:11
işiniz gelmiyor menfaatlerinize yaramadı hak yemiyor, adnan beyin gelmesi şimdi ise atıp tutuyorsunuz iftira atmayın o kadar delikanlı varsa çıkıp karşısına yüzüne söylesin.yiyiciler
Ağa
09 Kasım 2016 13:15
Adnan bey van ın önde gelen aşireti olan der şevi mensubu kürt muazafakar milliyetçi iftira atmayalım.
Onur
18 Ekim 2016 22:37
Onur
Başbakanimiz adnan hocamizi danişmanliģa seçti diye ona guvenimiz dahada artti.cùnkù Adnan hocamiz gòk sofrasindan besleniyor yalniş yapmayacagina eminiz.Allahin izniyle gòrevini hakkiyla yerine getireceģine inaniyoruz.yaradana inananin yaptigi yapacaklari haktandir.. adnan hocamda òyle bir yùrek varki karincayi bile incitmez on onyaßinda cocugum vesselam.
ramin
30 Temmuz 2016 Cumartesi 14:49
14:49
şiaya kafir deyenler vehhabi yezit soyu dasiyanlardi- Peygamber Ali ve şiaları cennetlikdir söylüyor. Edurul Mansurda beyyine suresinin 7 ayetinin tefsirinde
turan
29 Temmuz 2016 22:41
Allah rızası.için ıyanık olun biraz yahu..bu islamoğku adı altında nerden çıktığı belli bu ademoğlu,şianın bütün öğretilerini resmen zerk ediyor insanlara..ikinci fetö vakası mı yaşamak istiyorsunuz nasıl savunursunuz bu adamı..nasıl
Erdinc cilingir
29 Temmuz 2016 02:44
Karalamacilar is basinda. M. Islamogliu kuranda allah ne derse onu der uyduruk hadiscilerde tezgshlari yikildi diye karalama yapar beter olun siz degilmisiniz bnm peygamberime atifta bulunarak uyduruk hadisler yayan?islamoglu tezgahinizi basiniza gecirdi. Biri de kurandan habersiz imanin 6 sarti diyo oku kurani say bakayim birde kadere iman varmi secimin oldugu yerde kadere iman etmek hele bir de kuranda yokken savunmak ahmakliktir
Şeyma...
28 Temmuz 2016 15:26
Mustafa islamoğlu ,Kaderi inkar ediyor ,sarik takke ye bitat diyor , daha çok yalnis görüşleri var uyanın ey müslümanlar!!!
Yusuf
28 Temmuz 2016 12:48
Allah hayırlı uğurlu etsin çok sevindim. Hayırlar getireceğine hiç şüphem yok. Ağzımız sütten yandı yoğurdu üfleyerek yiyeliö mantığıyla böyle değerli insanları harcamayalım daha dikkatli olalım lütfen. Geleceğimiz için, vatanımız için, çocuklarımız için...
Eda
28 Temmuz 2016 Perşembe 03:00
03:00
Bu adam sia yanlisidir ne o fetö bitti millete ilerde bunu mu getirdiniz ama milket korur dimi sizi ne yapmaya calisiyorsunuz bütün teskilatlariniz catirdiyor
Sedat
27 Temmuz 2016 23:33
Binali sende mi
gülay
27 Temmuz 2016 23:13
Agzı sütten yanan yogurdu üfleyerek yer bence haksızda sayılmazlar
Ayşe
27 Temmuz 2016 22:10
Bu şia kökenli adamın başbakan yardımcısı olması yeni hainlerin devlete sızmasıdır bu kesinlikle olamaz olmamalı
ayla akıncı
27 Temmuz 2016 21:00
Mustafa iskamoğlunun hiç bi kitabınıokumadan derslerini dinlemeden atılan buiftiralardan utanın.eğer dinleseydiniz bu sözleri sarfetmezdiniz .hiç mi Allah korkunuz yok kiminle kıyaslıyorsunuz.
ibrahim
27 Temmuz 2016 20:00
Rabbim en kisa zamanda bu şialardan temizlesin
Haci Ömer
27 Temmuz 2016 18:37
M.islamoglu gibi sarlatan din istismarcisi birinin kanalinin genel muduru olan adnan inanc neyi savunacak acaba bu islamoglunun kadrosu iyice sizmaya basladi bosluklara.
İpek Yıldırım
27 Temmuz 2016 18:10
Mustafa İslamoğlu için düşündüğünüz her şeyi Adnan hoca için düşünmeyin ikisi aynı kişi değil!!!!! Yatın kalkın Adnan hoca gibi dürüst bir insanın bu mevkiye geldiği için şükredin
İpek Yıldırım
27 Temmuz 2016 17:53
Adnan Hocayı tanırım sohbetlerini dinlemişliğim vardır. Adnan Hoca iyi bir müslümandır iyi bir insandır bu ülke onu o bu ülkeyi hakediyor bazı kendini ve Adnan hocamızı bilmeyenlerin yorumlarını gördüm açıkcası sinirlendim bir insana iftira atmak bu kadar kolay olmamalı hiç mi Allah korkunuz yok?? Fetöcularla onu Nasıl aynı kefeye koyarsınız hiç mi vicdanınız yok bu kadar mı kör oldu gözleriniz elinizi vicdanınıza koyun öyle düşünün Adamın bunlarla alakası yok azıcık araştırma yapın!!
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ