• BIST 82.300
  • Altın 148,344
  • Dolar 3,8298
  • Euro 4,0711
  • Van : -7 °C

Van'da Her Gün Aynı Saatte Yürüyüş Yapılacak!

Van'da Her Gün Aynı Saatte Yürüyüş Yapılacak!
Halkların Demokratik Partisi (HDP) Van Milletvekili Nadir Yıldırım, her gün aynı saatte Van'da yürüyüş gerçekleştireceklerini açıkladı

HDP Van Milletvekili Nadir Yıldırım, bugün Van'da çıkan olaylar sonrası DBP Van İl Binası önünde bir açıklama yaparak Kürdistan'daki saldırılar son bulana kadar her gün aynı saatte Feqiyê Teyran Parkı'ndan yürüyüş düzenleyeceklerini söyledi.

DBP Van il binası önüne gelen kitle adına konuşan HDP Van Milletvekili Nadir Yıldırım, Kürdistan'daki katliamlara karşı topyekun direnişte olacaklarını söyledi. Yıldırım, Kürdistan'daki saldırılar son bulana kadar her gün aynı saatte yürüyüş gerçekleştireceklerini belirterek, tüm Van halkına yarın Feqiyê Teyran Parkı'ndan başlayacak olan yürüyüşe katılım çağrısında bulundu.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
ahmet
22 Aralık 2015 Salı 11:12
11:12
Allah aşkına bu güne kadar kürt halkı sizden çektiği zulmü kimden çekti 80 90 senede yaşadıklarımızı son bir kaç yılda misli ile yaşattınız bize edi bese
emre65
22 Aralık 2015 Salı 10:18
10:18
yeter yeter allhınız yokmu lan çileden çıktım artık piskolojim bozuldu her gün her gün
dnd
21 Aralık 2015 Pazartesi 18:09
18:09
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
şehrivan
21 Aralık 2015 Pazartesi 16:41
16:41
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
ertoşi
21 Aralık 2015 Pazartesi 14:26
14:26
artık bundan sonra hergün milletin anası ağlayacak desenize
YILMAZ YILDIRIM
21 Aralık 2015 Pazartesi 13:04
13:04
YETER ALLAH AŞKINA YETER BİR HUZUR VERİN BU İNSANLARA BİZENESİ SURDAN SİLVANDAN NUSAYBİNDEN ESNAF KAN AĞLIYOR 80 VEKİL OLDUNUZ YİNE BİR ŞEYE YARAMADINIZ SİZİN AMACINIZ BU HALKA ZULÜM ETMEK BENİM KİRAMI SİLVANMI VERİYOR ORALARI KARIŞTIRDINIZ SSIRA BURDAMI SİZİN NE İMAN... NE İNAN... IZ VAR SİZ BİZ KÜRTLERİ DEĞİL SEÇİMDE OLDUĞU GİBİ LEZBİYEN GAY TRAVESTİYİ SAVUNUN HER ŞEY ORTADA KENDİNİZ ÇIKIP DEDİNİZ BİZ ..... DİYE YETER EDİ BESE ARTIK HALKTA KATILMIYOR MİTİNKLERİNİZE MİLET VEKİLİ OLMADAN ÖNCE KATILMIYONUZ ŞİMDİ NEDE OLSA SİZİN DOKUNLMAZLIĞINIZ VAR OLAN YİNE GARİBAN KÜRTDE OLSUN
doktor65
21 Aralık 2015 Pazartesi 12:24
12:24
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
ESNAF
21 Aralık 2015 Pazartesi 12:16
12:16
Bir iranli vardi onlarda gitti..
CAN
21 Aralık 2015 Pazartesi 12:15
12:15
Tabu belediyeyi ciftlik yaptiniz... butun ihaleler sizde ..cebinizde paraniz var... eylemi spor olarak yaparsiniz. Van esnafi KAN agliyor umurunuzda degil... BIKTIK SIZDEN... MECLISE neden gonderdik sizi...?????? Gidip orda yapin ne yapacaksaniz....
azrail
21 Aralık 2015 Pazartesi 09:31
09:31
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
bozan
21 Aralık 2015 Pazartesi 08:50
08:50
yeter artık bi huzur verin memlekte mitinglerinize bile artık kimse gelmiyor.. evinizde oturun bıktırdınız
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ