• BIST 82.779
  • Altın 147,178
  • Dolar 3,7701
  • Euro 4,0274
  • Van : -5 °C

Son Dakika: Osman Gülaçar'ın Evine Ses Bombası Atıldı!

Son Dakika: Osman Gülaçar'ın Evine Ses Bombası Atıldı!
AK Parti Van Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Osman Nuri Gülaçar'ın evine ses bombası atıldı...

WanHaber.com - Haber Merkezi

AK Parti Van Büyükşehir Belediye Başkan adayı Osman Nuri Gülaçar'a ait eve, kimliği belirlenemeyen kişi ya da kişilerce ses bombası atıldı. Alınna bilgiye göre, Şerefiye Mahallesi'nde bulunan Gülaçar'a ait 3 katlı evin giriş katına, akşam saatlerinde kimliği belirlenemeyen kişi ya da kişilerce 2 adet ses bombası atıldı. Ses bombalarından biri büyük bir gürültüyle patlarken, biri patlamadı. Olay yerine gelen çok sayıda polis ekipleri çevrede geniş güvenlik önlemleri alarak incelemlerde bulundu. 

AK Parti Van İl Başkanı Abdullah Aras ve İpekyolu İlçe Başkanı Yavuz Kuşan'ın da aralarında bulunduğu bir grup partili de olayı duyar duymaz olay yerine geldi. Burada kısa bir açıklama yapan AK Parti Van İl Başkanı Abdullah Aras, yapılan saldırının sadece Osman Gülaçar'a değil bütün AK Parti camisasına yapıldığını söyledi. Başkan Aras, yapılan tüm saldırılara ve provakasyonlara rağmen seçim çalışmalarını aralıksız sürdüreceklerini belirtti.

galeri.PNG

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
rojvan
25 Ocak 2014 Cumartesi 22:33
22:33
bıiji osman bıiji akp dogrusu bu t..ş kafalı saldırganlar yürü bekir korkudan ödemeye başladın borçları
eswed
24 Ocak 2014 Cuma 23:38
23:38
bu hır...n hiçmi suço yok insanlara silahla sardırın birde doğu sümürüsü yapın iyi wallah kim sıze inanır zahmet çekmeyın yala.... bıji bdp bıji bekır başkan
isa
24 Ocak 2014 Cuma 18:00
18:00
bu saldırı bdp'nin van'ı kaybetmekten korktuğunun en açık göstergesi bence. kaybedecek zaten hiçbir kaçış yok bundan. şimdiden osman bey'i başkanlığını tebrik ederim, Allah utandırmasın.
suat
24 Ocak 2014 Cuma 17:16
17:16
roboski van medyasında bukadar yer almadı.
eski bir hadepli
24 Ocak 2014 Cuma 17:12
17:12
Anlaşılan BDP için barış ve hoşgörü sadece bir söylemeden ibaret...
ZİYAN
24 Ocak 2014 Cuma 15:31
15:31
SES BOMASI ATILAN EV : AHMET GÜLAÇAR'A AİTTİR. SİZDEB YAPTIĞINIZ YANLIŞ HABERİN DÜZELTİLMESİNİ VE FLAŞTAN VERMENİZİ BEKLİYORUM. OSMAN GÜLAÇARA BU TÜR YALAN HABERLERLE EKMEĞİNE YAĞ SÜRMÜŞ ONU HALKIN GÖZÜNDE DAHADA KAHRAMAN ETME HİZMETİ YAPMIŞ OLUYORSUNUZ.
ZİYAN
24 Ocak 2014 Cuma 15:27
15:27
OSMAN NÜRÜ GÜL AÇARIN EVİNE BOMBA ATILMIŞ. NEDNE YANLIŞ VE DOĞRU BİLGİ LAINMADAN BAZI ÇIKAR GURPLARIN VE AKP NİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRLÜRCEİSNE DORU HABERİ VERMEDİĞİNİZİ ŞİDDETLE KINIYORUM.
-BOMBA ATILAN EV OSMAN'IN AMCASININ OĞLUNUN EVİDİR. OSMANNIN EVİ DİYE AKP KİN RESMEN PROPAGANADASINI YAPMIŞ OLDUNUZ. ONLARIN İSTEDİĞİ BUDUR ZATEN.
- AKP BU İLDE ÖZELLİKLE GÜLAÇAR AİLESİ YALAN İFTİRA SOYLEMLERİYLE İNSANLRI PEŞİNDEN SÜREKLEMSİNİ ÇOK İYİ BİLNE BİR AİLE OLDUĞUNU UNUTMAMAK LAZIM.
NECAT
24 Ocak 2014 Cuma 10:20
10:20
İMAMI SİYASET ALIRSAN OLACAĞI BUDUR.ONLAR SADECE KENDİ BİLDİKLERİNİ YAPARLAR.SEN KALK MİLLETE TEHDİTVARİ ŞEKİLDE KİRLİ KONUŞMALAR VE HİÇ OLMAYAN SUÇLAMALARLA BDP Yİ KARALAMAYA BAŞLARSAN OLACAKLAR BU OLUR Kİ GÜLAÇARLAR NE YAPARSANIZ YAPIN ALLAHIN İZNİYLE BEKİR BAŞKANLA 30 MART TA O GÜLAÇARLARI SOLDURACAĞIZ
siyah sancak
24 Ocak 2014 Cuma 08:33
08:33
bdp ve yandaşlarının ortaya koyduğu bu cahil davranışları herkes görüyor bdp bilsinki eğer yandaşcılarına söz geçiremiyorsa onlar bdpnin taşçılarıdır.. demokraside insanlıkta akp ile geldi akp ile gösterilip akp ile kazanılacaktır...
.........
24 Ocak 2014 Cuma 02:47
02:47
Uyan ey wan halkı. Sürekli bunun yanında dolaşıp ortalığı karıştıran yavuz kuşan kimin damadı diye sor. bakalım kim çıkacak ( yenigünün damadı)
uyanık
24 Ocak 2014 Cuma 02:43
02:43
Vah zavallı akp liler. Millet bunu yutar sanıyorsunuz. Yok efendim şimdiye kadar BDP liydim de bundan sonra oy vermeyecem de bu hırsı... verecem o yoy. Tüm bu olayla ilgili yorumlara bakın aynı şeyler. Yazan eş.... sana diyorum ne kadar alıyorsun bunları yazamak için. Birazda şerefin için çalış.
Esnaf
23 Ocak 2014 Perşembe 23:53
23:53
AKP NİN KİRLİ POLİTİKALARININ BİR ÖRNEĞİ DAHA OSMAN'I MASUM GÖSTER ELKAİDECİ OLDUĞUNU UNUTSUNLAR. DÜNE KADAR ESATTAN ÖDÜL ALANDA BİRLİKTE TATİLE ÇIKAN VE GÜLENLE BİR OLUP DEVLETİ SORANDA BUNLARDI BUGÜN 360 DERECE DÖNÜP KENDİLERİNİ TEMİZ GÖSTERMEYE ÇALIŞANDA...
Baran
23 Ocak 2014 Perşembe 23:50
23:50
Akp kendisi atmıştır. Dün millete ateş açtılar onu millet unutsun diye yaptıkları bir komplo bence.

Pisli... gizlemekte üstlerine yoktur.
EMRAH DURMAZ
23 Ocak 2014 Perşembe 22:28
22:28
HEY GÜZEL ALLAH 'IM BDP NE İYİ DÜŞÜNÜYOR ŞİMDİ DİYOR Kİ SES BOMBASI ATARIZ TAŞ ATARIZ OSMAN HOCA VE AK PARTİ VANDA ÇEKİLSİN BU SES BOMBASI TAŞ ATMAK İNSANLARI TEHDİT ETMEK VALLAHİ BİZLERE VIZ GELİR VE BDP BUNLARI YAPTIKÇA KENDİSİNE ZARAR VERMİŞ OLUYOR VE İNSANLAR DAHA SİZDEN ÇEKİLMEYE ÇALIŞIYORLAR AMA BEN ÖLÜMÜN SONÜNA KADAR OSMAN NURİ GÜL AÇARLAYIM. HA BUNUDA SÖYLEYİM BEN BDP LİYDİM BDP ÇOK İLERİ GİTTİ BUNDAN SONRA OYUM AK PARTİ YE. NOT BDP ÇOCUKLARINI OKUTSAYDI ELLERİNE KİTAP KALEM VERSEYDİ İNSAN OLÜRDÜLAR AMA YAPMADILAR ŞİMDİ GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ BU YIRTI....HAYVA..... BİR FARKLARI YOK...
gewerli
23 Ocak 2014 Perşembe 21:51
21:51
iyi olmoş
vanli
23 Ocak 2014 Perşembe 21:34
21:34
Van uyan şehrine sahip çık kurtulş müçadelesi şimdi ermeni bitmemiş vanda.
ziya
23 Ocak 2014 Perşembe 21:24
21:24