• BIST 82.363
  • Altın 147,033
  • Dolar 3,7764
  • Euro 4,0385
  • Van : -6 °C

Diyabet Hapını İçen Çocuk Zehirlendi Mehmet Türk Çankırı

Diyabet Hapını İçen Çocuk Zehirlendi  Mehmet Türk    Çankırı
Çankırı'nın Orta ilçesinde bir çocuk, annesine ait diyabet hapını yutarak zehirlendi. Edinilen bilgiye göre, Orta ilçesine bağlı Dodurga beldesinde E.D. (3) isimli kız çocuğu, annesine ait diyabet
Çankırı'nın Orta ilçesinde bir çocuk, annesine ait diyabet hapını yutarak zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre, Orta ilçesine bağlı Dodurga beldesinde E.D. (3) isimli kız çocuğu, annesine ait diyabet ilacını yuttu. Bir süre sonra fenalaşan E.D., durumu fark eden yakınları tarafından Çankırı Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede yapılan ilk müdahalede E.D'nin yuttuğu haplardan zehirlendiği anlaşıldı.
Küçük çocuğun sağlık durumunun iyi olduğunu bildirdi.
(MT-BÖ-AŞ-Y)

07.02.2013 15:39:26 TSI
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
EDİTÖRÜN SEÇTİKLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Wan Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0850 302 65 34 | Faks : 0850 302 65 34 |