1. HABERLER

  2. SAĞLIK

  3. Çiğ Deniz Ürünü Tüketen Vatandaşın Elini Kestiler

Çiğ Deniz Ürünü Tüketen Vatandaşın Elini Kestiler

Çiğ Deniz Ürünü Tüketen Vatandaşın Elini Kestiler
A+A-

Yediği çiğ deniz ürünleri nedeniyle bir tür deri enfeksiyonuna yakalanan Güney Koreli vatandaşın elini kestiler.

Güney Kore'de yaşayan 71 yaşındaki bir adam, çiğ deniz ürünü tükettiği için bir tür deri enfeksiyonuna yakalandı, talihsiz adamın et yiyen bakteri sebebiyle elini kaybettiği açıklandı.

AĞRILARI ARTINCA HASTANENİN YOLUNU TUTTU

The New England Journal of Medicine'ın sayfasına taşıdığı bu hasta, çiğ denizi ürünü tükettikten 12 saat sonra elinde bir ağrı hissetti. Tip 2 diyabet ve hipertansiyon hastası da olan talihsiz adam ağrı uzun süre geçmeyince hastanenin yolunu tuttu. Et yiyen bakteri tespit edilen adama tedavi uygulandı.

ELİNİ KESTİLER

Chonbuk National University Medical School'dan Dr. Karen Wong, hastalığın bulaşmasından 25 gün sonra talihsiz adamın elinin kesildiğini açıkladı. (Sondakika.Com)

A+A-

HABERE YORUM KAT